|
|
![]() |
![]() |
|
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||
Товар добавлен в корзину
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
Гарантія на продукцію Zippo На бензинові запальнички Zippo діє пожиттєва гарантія. Працівники сервісного центру Zippo абсолютно безкоштовно відремонтують вашу запальничку Zippo, незалежно від її віку та країни придбання. Для довговічної роботи запальнички використовуйте виключно оригінальне пальне Zippo! Майстри, за можливості, відновлять петлі корпусу та замінять інсерту на нову. Гарантійні зобов’язання виробника не поширюються на покриття корпусу, нанесені зображення, приклеєні емблеми та інші елементи зовнішнього оздоблення, які з часом можуть зношуватися чи стиратися. Увага! В Україні немає офіційного сервісного центру Zippo. Найближча до нас офіційна майстерня — «Zippo European Repair Clinic» у Німеччині. Адреса європейської майстерні Zippo: Zippo European Repair Clinic
.
"Гарантія 14 днів" зазвичай означає право покупця протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, повернути товар належної якості (якщо він не сподобався з будь-яких причин), за умови, що товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, пломби, ярлики та повну комплектацію, а також наявний розрахунковий документ (чек). Це право передбачене Законом України «Про захист прав споживачів» і не стосується гарантійного терміну обслуговування бракованого товару.Умови повернення товару належної якості (протягом 14 днів):
|